Personal Branding Week to cykl warsztatów i spotkań z ekspertami, które pomagają studentom stawiać pierwsze kroki na rynku pracy oraz wspierają ich indywidualny potencjał.
W ramach tegorocznej edycji projektu studenci mogą skorzystać z takich wydarzeń jak warsztat z wystąpień publicznych, przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej, trening kreatywności oraz panel dyskusyjny związany z tym, jakie szanse na rozwój mieszkańcy Szczecina mają na wyciągnięcie ręki.
W panelu dyskusyjnym uczestniczyli:
Paulina Góra – członkini prezydium Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, doktorantka Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego
Magdalena Walczyńska – właścicielka sklepu Szczeciński Town Shop
Przemysław Kowalewski – dziennikarz, samorządowiec, autora książek, których akcja rozgrywa się w Szczecinie; kierownik działu rozwoju Morskiego Centrum Nauki
Zaproszeni goście podzielili się tym, na jakie możliwości rozwoju trafili na swojej drodze oraz opowiedzieli, dlaczego z ich perspektywy Szczecin to miejsce, w którym można osiągnąć sukces.
Panel dyskusyjny został zrealizowany w studiu UNIWIZJI.
Zapis transmisji live tej wartościowej dyskusji jest dostępny na stronie Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Szczecińskiego w serwisie Facebook.
Przypominamy, że Personal Branding Week to projekt organizowany we współpracy Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Szczecińskiego, UNIWIZJI oraz Akademickiego Biura Karier. Inicjatywa została nagrodzona laurem uniwersyteckim, ogólnopolskim wyróżnieniem przyznawanym przez Forum Uniwersytetów Polskich.